riflessioni.blogg.se

Funderingar

#107 Il tempo vola

Kategori: Tips

Verkligen, det är så sjukt hur fort tiden går ibland! Jag har inte hunnit göra allt jag skulle ju! Jag har haft fullt upp. Jag har tex inte hunnit hämta presenten jag fixat till syrran, så nu får hon den när jag kommer tillbaka istället. Det var ju typiskt.

Jag har som vanligt lyckats fylla mina dagar till bristningsgränsen, så det där jag skulle göra 'nån-gång' inte hanns med. I två dagar har jag hjälpt mamma, 9 timmar ena dagen och 8 den andra. Jag och brorsan har liksom varit anställda hos päronen i Bromma, kan man säga.. Så de två lediga dagarna försvann! Men det var bra. Jag behöver ju jobba! Speciellt eftersom jag inte vet hur det ser ut med jobb framöver.

Jaja, skitsamma! Jag ska faktiskt vakna om 3 timmar och åka till Grekland. Jag har inte tid att ligga här och dela med mig! God natt och på återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: